Kérdéseid Vannak? Itt Megtalálod a Válaszokat!

Álltalános

Fő profilunk a mobiltelefonok és okoseszközök világa, de tevékenységünk három fő pilléren nyugszik:

  1. Értékesítés: Új és bevizsgált, használt készülékek adás-vétele.

  2. Szervizelés: Gyors és szakszerű javítás, több mint egy évtizedes tapasztalattal.

  3. Tartozékok: Minőségi tokok, üvegfóliák, töltők és egyéb kiegészítők széles választéka. Nálunk valóban mindent egy helyen megtalálsz, ami mobil!

Három frekventált helyen is várunk személyesen:

  • Központi üzletünk: Szeged, Somogyi utca 21. (a Kárász utcai KFC mellett)

  • Mini üzletünk: Szeged, Tisza Lajos körút 75. (a Félegyházi pékség mellett)

  • Makói üzletünk: Makó, Széchenyi tér 7. (a Süti Sarok utcájában)

Mindhárom üzletünk nyitvatartása eltérő, hogy a lehető legjobban tudjunk alkalmazkodni hozzád. A legaktuálisabb, percre kész nyitvatartási időnket mindig megtalálod a Google Térkép profiljainkon, ha rákeresel az adott üzlet nevére.

Mert nálunk az ügyfél az első! Több mint 10 éves szakmai tapasztalattal, Szeged legnagyobb alkatrészkészletével rendelkezünk, ami gyors és megbízható szervizelést tesz lehetővé. Nem csak egy üzlet vagyunk a sok közül; egy elhivatott csapat, amely a legjobb tudása szerint segít, legyen szó vásárlásról vagy javításról. A több ezer elégedett ügyfelünk a garancia a minőségre.

Igen! Hozd be hozzánk megunt, feleslegessé vált vagy akár hibás készülékedet. Kollégáink egy gyors és szakszerű állapotfelmérés után egyedi, korrekt árajánlatot adnak rá, aminek összegével csökkentheted egy újabb telefon vásárlásának vagy egy másik készülék javításának költségét – de persze készpénzben is odaadhatjuk, ha úgy szeretnéd 😉

A kényelmed érdekében üzleteinkben fizethetsz készpénzzel és a legtöbb elterjedt bankkártyatípussal is. Célunk, hogy a fizetés is ugyanolyan gördülékeny legyen, mint a kiszolgálás.

Minden általunk értékesített termékre és elvégzett szervizszolgáltatásra garanciát vállalunk. Ennek időtartama függ a termék típusától (új vagy használt) és a javítás jellegétől. A vásárlás vagy a javítási munkalap felvétele előtt minden esetben pontos, részletes tájékoztatást adunk a garanciális feltételekről.

  • Vásárlás vagy érdeklődés esetén: Nem szükséges időpontot foglalnod, gyere be bátran nyitvatartási időben!

  • Szervizelés esetén: Bár nem kötelező, de erősen ajánlott az online időpontfoglalás. Ezzel elkerülheted a várakozást, és biztosíthatod, hogy a javításhoz szükséges alkatrész is rendelkezésre álljon, mire érkezel.

  • Sürgős esetben, vagy ha azonnali választ szeretnél, a legegyszerűbb, ha felhívod a hozzád legközelebb eső üzletünket telefonon nyitvatartási időben. Általános kérdésekkel, részletesebb megkeresésekkel kapcsolatban pedig írj nekünk e-mailt! Minden elérhetőségünket megtalálod a weboldalunk “Kapcsolat” menüpontjában.

  • Igen, a hír igaz! Mindhárom üzletünkbe nyugodtan behozhatod a jól nevelt, négylábú barátodat is. Szeretettel látunk titeket! 🐾

Boltjaink

Vásároltam nálatok egy kijelzővédő fóliát. Segítetek a felrakásában, hogy tökéletes legyen?

Persze, sőt, ez nálunk alap! Ha nálunk vásárolsz üveg- vagy hidrogél fóliát, azt díjmentesen, szakszerűen és buborékmentesen fel is helyezzük neked. Pár perc az egész, és garantáltan tökéletes végeredménnyel távozol.

Óriási a választékunk! A szilikon tokoktól kezdve a ritkaságnak számító, elegáns, csukható (flip) tokokon át a prémium, ütésálló Spigen tokokig rengeteg mindent találsz. És természetesen nemcsak megengedjük, de bátorítunk is, hogy próbáld fel a kiszemelt darabokat, hiszen egy toknak nemcsak védenie kell, de jól is kell állnia a telefonodnak!

Sokkal többet tudunk! A csúcstechnológiás hidrogél vágógépünkkel nemcsak telefonokra, de szinte bármilyen eszközre tudunk méretpontos védőfóliát vágni: legyen az okosóra, tablet, fényképezőgép kijelzője vagy akár egy Steam Deck! Emellett minőségi fülhallgatók, töltők és rengeteg egyéb kiegészítő is vár.

Mert nálunk élmény a vásárlás! Kipróbálhatod a termékeket, kézbe veheted a tokokat, és ami a legfontosabb: személyes segítséget kapsz. Szakértő kollégáink válaszolnak a kérdéseidre és segítenek megtalálni a neked legmegfelelőbb terméket. Mindezt egy barátságos légkörben, a Somogyi utcán például egy csodaszép, történelmi épületben teheted meg, ahol több ezer pozitív vásárlói értékelés tanúskodik a megbízhatóságunkról.

Mindhárom üzletünk központi, könnyen megközelíthető helyen van:

  • Szeged, Somogyi utca: Pár lépésre a Kárász utcától, az 1-es és 2-es villamos, valamint számos busz megállójától.

  • Szeged, Tisza Lajos krt. (Lófara): Közvetlenül az ALDI mellett, autóval és tömegközlekedéssel is egyszerűen elérhető.

  • Makói üzletünk: A város szívében, a Hagymáriumum szomszédságában található.

Igen, szeretettel látunk mindenkit, a két- és négylábú családtagokat is! Minden üzletünk kutya- és gyerekbarát hely. Türelemmel és mosollyal állunk a legkisebbekhez és a szőrös kedvencekhez is.

Igen, többek között ezért is érdemes gyakran benézni hozzánk! Üzleteink hivatalos GLS, Packeta és DPD csomagpontként is működnek, így a vásárlás mellett a csomagjaidat is kényelmesen, egy helyen intézheted.

Szeretnénk megspórolni neked a felesleges köröket! Mielőtt elindulsz, nyugodtan érdeklődj a készletről: hívj minket telefonon, írj a Facebook oldalunkra üzenetet, vagy használd a weboldalunkon az élő chat funkciót. Szívesen megnézzük neked, hogy elérhető-e a keresett termék.

Csak pár perc az egész! Amíg te kényelmesen szétnézel a tokjaink között vagy felteszel egy kérdést, profi kollégánk már fel is teszi a fóliát a telefonodra. Gyors, precíz és profi, nincs felesleges várakozás.

Ez a kedvenc részünk! Pontosan ezért vagyunk. Mondd el, mire van szükséged: a legerősebb védelemre, a legvékonyabb tokra, vagy a legjobb ár-érték arányú megoldásra, és mi segítünk dönteni. Nem tukmálunk, hanem tanácsot adunk, hogy te elégedetten távozz.

SzervizFutár

A SzervizFutár a mi országos kényelmi szolgáltatásunk, amelyet azért hoztunk létre, hogy ne csak a szegediek élvezhessék a Mobilpont szakértelmét. Ha Magyarország bármely pontján élsz és nem tudod személyesen behozni hozzánk a hibás készüléked, a SzervizFutárral eljuttathatod azt a szervizünkbe, mi pedig javítás után biztonságosan visszaküldjük neked.

A szolgáltatás rendkívül kedvező. A készüléked oda-vissza szállítása partnerünk, a GLS futárszolgálattal egységesen bruttó 4.990 Ft-ba kerül. Ez az összeg már tartalmazza a csomag szállítását a szervizünkbe és a javított készülék visszajuttatását is a címedre.

A folyamat egyszerű és átlátható:

  1. Ajánlatkérés: Töltsd ki a SzervizFutár űrlapot a weboldalunkon.

  2. Futárküldés: Az adatok egyeztetése után megrendeljük a GLS futárt a címedre, aki felveszi a becsomagolt készüléket.

  3. Bevizsgálás: Beérkezés után technikusaink alaposan bevizsgálják a telefont és véglegesítik a javítási árajánlatot.

  4. Javítás: Ha elfogadod az ajánlatot, elvégezzük a szakszerű javítást.

  5. Visszaküldés: A kész készüléket visszaküldjük a címedre a GLS futárral.

A biztonságos szállítás érdekében a csomagolás a te felelősséged. Javasoljuk, hogy egy erős kartondobozba helyezd a készüléket, miután alaposan körbetekerted buborékfóliával vagy más térkitöltő anyaggal, hogy a dobozon belül ne tudjon mozogni. A SIM-kártyát és a memóriakártyát vedd ki, valamint a töltőt és egyéb tartozékot ne küldd el, hacsak a hiba nem azzal kapcsolatos.

Partnerünk a megbízható és elismert GLS futárszolgálat. A több éves tapasztalatunk alapján a szállítás rendkívül biztonságos, bár garanciát nem tudunk vállalni, ezért is szükséges az alapos becsomagolás.

A teljes folyamat ideje több tényezőből áll össze:

  • Szállítás hozzánk: Általában 1-2 munkanap.

  • Javítási idő: A legtöbb hibát a beérkezéstől számított 1 munkanapon belül javítjuk.

  • Visszaszállítás: Általában 1-2 munkanap. Összességében tehát általában 3-5 munkanapon belül újra a kezedben tarthatod a tökéletesen működő készülékedet.

A fizetés a lehető legkényelmesebb módon, utánvéttel történik. A javítás és a 2.990 Ft-os szállítási díj teljes összegét a csomagot visszahozó GLS futárnak kell kifizetned készpénzben vagy bankkártyával, az átvételkor.

Semmi gond! Ha úgy döntesz, hogy a végleges árajánlat alapján mégsem kéred a javítást, a készüléket épségben visszaküldjük neked. Ebben az esetben az oda-vissza szállítás díját, azaz a 4.990 Ft-ot és a bevizsgálási díjat (4.990 Ft) kell kifizetned a futárnak a csomag átvételekor.

Semmi gond! Ha úgy döntesz, hogy a végleges árajánlat alapján mégsem kéred a javítást, a készüléket épségben visszaküldjük neked. Ebben az esetben az oda-vissza szállítás díját, azaz a 4.990 Ft-ot és a bevizsgálási díjat (4.990 Ft) kell kifizetned a futárnak a csomag átvételekor.

Természetesen. A távolság nem befolyásolja a minőséget. Minden, a SzervizFutár szolgáltatás keretében javított készülékre pontosan ugyanazok a magas minőségi elvárások és garanciális feltételek vonatkoznak, mintha személyesen hoztad volna be az üzletünkbe.

A folyamat indítása rendkívül egyszerű. Látogass el a mobilpontszeged.hu/szervizfutar oldalra, és töltsd ki a részletes ajánlatkérő űrlapunkat! Ha bármilyen kérdésed maradt, keress minket bizalommal a központi elérhetőségeinken.

Időpont foglalás

Az online időpontfoglalás a leggyorsabb és leghatékonyabb módja a szervizelésnek. A három legfontosabb előnye:

  • Nincs sorban állás: A lefoglalt időpontban garantáltan csak veled és a készülékeddel foglalkozunk.

  • Felkészült technikus: Mire érkezel, kollégánk már tudni fogja a probléma jellegét, így a hibafeltárás gyorsabb.

  • Előkészített alkatrész: A hiba leírása alapján előkészítjük a várhatóan szükséges alkatrészeket, amivel rengeteg időt spórolunk neked.

Nem, az online időpontfoglalás egy ingyenes kényelmi szolgáltatás. Nincs semmilyen díja vagy rejtett költsége, a célunk vele kizárólag a te időd megspórolása és a szervizfolyamat gördülékenyebbé tétele.

A Szerviz időpont foglalás kifejezetten szegedi, Somogyi utca 21 szám alatt lévő üzletünkbe szól.

A foglalásod sikerességéről egy kétszintű megerősítést kapsz:

  1. Az űrlap elküldése után azonnal kapsz egy automatikus visszaigazoló e-mailt a megadott címedre, ami jelzi, hogy a foglalásod beérkezett a rendszerünkbe.

  2. Ezt követően kollégánk hamarosan telefonon is felveszi veled a kapcsolatot, hogy személyesen egyeztesse a részleteket és megerősítse az időpontot.

Nem, de ez az egyik legnagyobb előnye a rendszernek, mert amikor a hiba leírásában megadod a problémát (pl. “iPhone 12 akkumulátor csere”), technikusunk ellenőrzi a raktárkészletünket, és félreteszi neked a szükséges alkatrészt. Ha pedig bármi probléma van, jelezzük feléd, így nem kell feleslegesen bejönnöd.

Ha bármilyen okból módosítanod kell vagy lemondanád a lefoglalt időpontot, kérjük, minél hamarabb jelezd nekünk! A legegyszerűbb, ha felhívod azt az üzletünket telefonon, ahova az időpontot foglaltad. Így fel tudjuk szabadítani a helyet másoknak, és egyeztethetünk veled egy új, megfelelő időpontot.

Nem kötelező, de erősen ajánlott. Természetesen időpont nélkül is fogadjuk a készülékeket, azonban ebben az esetben a szervizelés az érkezési sorrendben történik, és elképzelhető, hogy várnod kell. Ha szeretnéd elkerülni a várakozást és a lehető leggyorsabb kiszolgálásban részesülni, mindenképp javasoljuk az online foglalást.

Csak a legszükségesebb adatokat kérjük el, hogy a kapcsolatfelvétel és a felkészülés zökkenőmentes legyen: a neved, e-mail címed, telefonszámod, a készülék pontos típusa és a hiba rövid, lényegre törő leírása.

Egy kisebb, 5-10 perces késés általában nem okoz problémát. Ha azonban ennél többet késel, előfordulhat, hogy a következő, időpontra érkező ügyféllel kell kezdenünk a munkát a torlódás elkerülése végett. Kérjük, ha látod, hogy késni fogsz, egy gyors telefonhívással jelezd nekünk!

Természetesen! Ha nem vagy biztos a hiba okában, és csak egy szakértői bevizsgálást, állapotfelmérést vagy tanácsadást szeretnél kérni, arra is tökéletesen alkalmas az időpontfoglaló rendszer. Egyszerűen írd a “Hiba leírása” mezőbe, hogy “általános bevizsgálást kérek”.

Webshop

  • A webshopunkban (mobilpontszeged.hu) megtalálod a teljes központi kínálatunkat, ami sok esetben még szélesebb is, mint egy-egy üzletünk helyi készlete. Böngészhetsz új és gondosan bevizsgált használt készülékeink közt, valamint szerviz szolgáltatásainkban.

  • Egyáltalán nem, a folyamatot a lehető legegyszerűbbre terveztük:

    1. Kosárba teszem: A kiválasztott termék(ek)et tedd a kosárba.

    2. Pénztár: A kosár ikonra kattintva lépj a pénztár oldalra.

    3. Adatok megadása: Add meg a szállítási és számlázási adataidat.

    4. Szállítás és fizetés: Válaszd ki a neked megfelelő szállítási és fizetési módot.

    5. Rendelés elküldése: Ellenőrizd az adatokat, majd véglegesítsd a rendelésed. Kész is vagy!

     

  • Többféle kényelmes és biztonságos fizetési mód közül választhatsz:

    • Online bankkártyás fizetés: A leggyorsabb és legnépszerűbb megoldás egy biztonságos fizetési felületen keresztül.

    • Utánvét: Fizess készpénzzel vagy bankkártyával közvetlenül a csomagot kézbesítő futárnak az átvételkor.

    • Banki átutalás: A rendelés leadása után átutalással is rendezheted a vételárat.

    • Részletfizetés: OTP Áruhitel online
  • A szállítási díj a kiválasztott szolgáltatástól és a termék értékétől függ, de a pontos összeget mindig egyértelműen látni fogod a pénztár oldalon a fizetés előtt. A raktáron lévő termékeket partnerünk, a GLS futárszolgálat általában 1-3 munkanapon belül kiszállítja a megadott címre.

  • Igen, természetesen! A pénztár oldalon a szállítási módoknál választhatod a díjmentes személyes átvételt üzletünkben. Amint a rendelésed átvehető, e-mailben vagy telefonon értesítünk.

  • Semmi probléma! Minden webshopos vásárlásra érvényes a 14 napos elállási jog. Ez azt jelenti, hogy a csomag átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket, mi pedig visszatérítjük a termék árát. Ebben az esetben töltsd ki a weboldalunkon található elállási nyilatkozatot, majd vedd fel velünk a kapcsolatot, és segítünk a folyamatban.

  • Abszolút! Teljesen mindegy, hogy online vagy személyesen vásárolsz nálunk, a garanciális feltételek ugyanazok. A kapott számla és jótállási jegy szolgál a garancia igazolásául, ezért kérjük, őrizd meg ezeket. Ami viszont nagyon fontos, hogy a garancia a termékre szól, így annak el- és visszajuttatása nem a garancia része.

  • Minden lépésről tájékoztatunk e-mailben. Kapsz egy automatikus visszaigazolást a rendelés leadásakor, majd egy újabb értesítést, amikor feldolgoztuk és átadtuk a csomagodat a futárszolgálatnak. Ez utóbbi e-mailben általában már a csomagkövetési számot is megtalálod.

  • Teljes mértékben biztonságos. Egy elismert és megbízható pénzügyi szolgáltató (pl. SimplePay, Barion) titkosított felületét használjuk, amely megfelel a legszigorúbb banki biztonsági előírásoknak. A bankkártya adataidat mi soha nem látjuk és nem tároljuk.

  • Nem kötelező. Lehetőséged van “vendégként”, regisztráció nélkül is vásárolni. Ugyanakkor egy fiók létrehozása kényelmesebb lehet, mert így a jövőbeni vásárlásaid gyorsabbak lesznek, és könnyedén megtekintheted a korábbi rendeléseidet.

Garanciális feltételek

  • Új készülékeknél: A gyártó által biztosított, teljes körű gyári garancia érvényes, amit a hivatalos márkaszervizekben tudsz érvényesíteni. Természetesen, ha nálunk vásároltad, az ügyintézésben is segítünk.

  • Használt készülékeknél: Mi, a Mobilpont vállalunk rá garanciát, ahogy azt a kapott jótállási jegyeden is látod. Ennek időtartamát mindig előre, a vásárláskor rögzítjük. Ez a garancia a rendeltetésszerű használat mellett előforduló, nem várt meghibásodásokra vonatkozik.

  • A szervizgaranciánk két dolgot fedez: a beépített alkatrészt ÉS az általunk végzett munkát. Ez azt jelenti, ha a nálunk cserélt alkatrész anyaghiba miatt meghibásodik, vagy ha a hiba a mi munkánkból eredően jön elő újra a garanciális időn belül, azt díjmentesen javítjuk. A garancia nem terjed ki a készülék egyéb, a javítással nem érintett alkatrészeire.

  • Sajnos nem. A gyártói “vízállóság” (inkább csak cseppállóság) egy laboratóriumi körülmények között mért tulajdonság, ami az idővel, a használattal, és az apró ütődésekkel gyengül. A készülékek tömítései elöregednek. Emiatt sem a gyártók, sem mi nem tudunk garanciát vállalni a folyadék által okozott károkra (beázásra).

  • A garancia sajnos azonnal érvényét veszti, ha a meghibásodást külső behatás okozza. A leggyakoribb garanciavesztő okok, ahogy a jótállási jegyen is szerepel:

    • Leejtés, ütődés, fizikai sérülés (pl. betört kijelző, hajlott készülékház).

    • Bármilyen folyadékkár vagy beázás.

    • Szakszerűtlen beavatkozás, vagy ha a javításunk után más szerviz is megbontja a készüléket.

    • Nem megfelelő töltő vagy tartozék használatából eredő túlfeszültség.

  • Ez egy új, fizikai sérülésnek minősül, így sajnos nem garanciális probléma. A mi garanciánk arra az eshetőségre vonatkozik, ha a kijelző magától, bármilyen külső behatás nélkül hibásodna meg (pl. elmenne a kép, csíkozódna). Az leejtésből eredő újbóli törés javítását már csak térítés ellenében tudjuk elvégezni.

  • Ez a fogalom egyszerűen a normál, hétköznapi használatot jelenti. Például, hogy a megfelelő, gyári vagy minőségi utángyártott töltővel töltöd, nem teszed ki extrém hőnek vagy hidegnek, nem próbálod meg hajlítgatni, és természetesen nem használod víz alatt fotózásra, még ha a gyártó azt is reklámozza.

  • Igen, ez elengedhetetlen! A garancia érvényesítésének alapfeltétele a vásárlást vagy a szervizelést igazoló eredeti számla, illetve a javításról kapott munkalap vagy jótállási jegy bemutatása. Kérjük, ezeket a dokumentumokat mindig őrizd meg a garanciális időszak végéig.

  • Már a készülék megbontása is a garancia azonnali elvesztésével jár. Csak akkor tudunk felelősséget vállalni a munkánkért és az általunk beépített alkatrészért, ha a készülék érintetlen marad a javításunk után. Ha más is megbontja, a garanciális pecsétünk megsérül, és a jótállás érvényét veszti.

  • A folyamat nagyon egyszerű:

    1. Hozd vissza a készüléket az egyik üzletünkbe!

    2. Ne felejtsd el a javításkor kapott munkalapot vagy a vásárláskor kapott jótállási jegyet és a számlát!

    3. Mondd el kollégánknak, hogy mi a probléma.

    4. Technikusunk bevizsgálja, hogy a hiba valóban garanciális-e.

    5. Ha igen, díjmentesen és a lehető leggyorsabban orvosoljuk a problémát.

Készülék adás-vétel

Nálunk mindkét lehetőséget megtalálod! Kínálunk gyári új, bontatlan készülékeket a legfrissebb modellekből, valamint gondosan bevizsgált, újszerű állapotú használt telefonokat is, amelyekkel jelentős összeget spórolhatsz.

Ez a mi minőségi garanciánk neked! Azt jelenti, hogy mielőtt egy használt telefon a polcainkra kerül, technikusaink egy több pontos lista alapján letesztelik minden funkcióját: az akkumulátor állapotát, a kijelzőt, a kamerákat, a gombokat és a csatlakozókat is. Csak azok a készülékek mennek át a vizsgán, amelyek hibátlanul működnek, így biztos lehetsz benne, hogy egy megbízható telefont kapsz a pénzedért.

Természetesen! Számunkra alapvető, hogy a használt készülékekre is garanciát vállaljunk. Minden nálunk vásárolt használt telefonhoz Mobilpont garancia jár. Ennek időtartama a készülék típusától és korától függően változhat, de a vásárlás előtt mindig pontosan tájékoztatunk a részletekről.

Igen, sőt, ez az egyik legnépszerűbb szolgáltatásunk! Hozd be a régi készülékedet, mi bevizsgáljuk és adunk rá egy korrekt árajánlatot. Ennek az összegével pedig egy az egyben csökkentheted a kiszemelt új vagy használt telefon vételárát. Így sokkal egyszerűbben és olcsóbban juthatsz hozzá a következő mobilodhoz!

Egyáltalán nem! Természetesen a szép állapotú készülékekért tudjuk a legjobb árat adni, de szinte bármilyen állapotú telefont felvásárolunk. Hozd be akkor is, ha vannak rajta használati nyomok, esztétikai hibák, vagy akár akkor is, ha bizonyos funkciói nem működnek tökéletesen. Mindenre egyedi árajánlatot adunk.

Az árazás mindig egy gyors, helyszíni állapotfelmérés alapján történik. Kollégánk megvizsgálja a készülék típusát, korát, fizikai állapotát (kijelző, hátlap, keret), az akkumulátor kondícióját, és hogy a funkciói rendben működnek-e. Figyelembe vesszük azt is, hogy tartozékai vagy papírjai megvannak-e. Ezek alapján, az aktuális piaci helyzetet is nézve adunk egy versenyképes, korrekt árat.

A legfontosabb, hogy hozd magaddal a személyazonosításra alkalmas, érvényes fényképes igazolványodat (pl. személyi igazolvány, jogosítvány) és Lakcímkártyát, mert a felvásárlás csak így lehetséges. Emellett hozd magát a telefont, és ha megvannak, a tartozékait és papírjait is, mert ezek növelhetik az értékét. Sokat segít, ha a telefon fel van töltve, így a tesztelés gyorsabb!

Nagyon egyszerű:

  • Felvásárlás: Eladod nekünk a telefonod, mi pedig a megegyezett összeget azonnal, készpénzben kifizetjük neked.

  • Beszámítás: A telefonod értékét egy nálunk vásárolt másik készülék árába számítjuk be, vagyis kedvezményként használod fel. A beszámítási ár általában egy picivel mindig kedvezőbb, mint a sima készpénzes felvásárlási ár!

Ez egy nagyon fontos lépés! Mielőtt behozod, mindenképp mentsd le az adataidat (képek, névjegyek), majd végezz egy gyári beállítások visszaállítását, hogy minden személyes tartalom törlődjön róla. Ha nem vagy biztos benne, hogyan kell ezt megcsinálni, kérdezz minket bátran! Szívesen segítünk és elmagyarázzuk a folyamatot, hogy az adataid teljes biztonságban legyenek, illetve másik készülékre (akár nálunk vásárolt, akár nem) is segítünk átmenteni.

Igen. Amint közösen megállapodtunk az árban és kitöltöttük a szükséges papírokat (adásvételi szerződés), az összeget azonnal, helyben, készpénzben kifizetjük neked. Nincs várakozás, nincs utalás, a folyamat gyors és egyszerű.

Fontos tudnivalók - Szerviz

A közös munkánk akkor indul hivatalosan, amikor a telefonod leadásakor átnézed és aláírod a munkalapot. Ez egy egyszerű dokumentum, ami rögzíti, hogy milyen hibával hoztad a készüléket, és hogy elfogadod a szervizünk működési feltételeit. Ez mindkettőnk számára biztonságot jelent.

Mindenképpen! Ez a legfontosabb, amit a leadás előtt megtehetsz. Bár mi maximális óvatossággal kezeljük a készülékedet, a szervizelés természetéből adódóan adatvesztés még a legnagyobb körültekintés mellett is előfordulhat. Az adataid biztonsága a te felelősséged, ezért kérjük, mindig készíts mentést!

Ha a technikusunk időt és szaktudást fektetett abba, hogy felderítse a hiba okát, de te mégis a javítás ellen döntesz, egy bruttó 4.990 Ft-os bevizsgálási díjat számolunk fel. Ez fedezi azt a munkát, amit a telefonod diagnosztizálásával töltöttünk.

Ilyenkor azonnal megállunk és felhívunk! Soha nem végzünk el semmilyen plusz munkát a te jóváhagyásod nélkül. Elmondjuk, mit találtunk, mennyi lenne a javítás új költsége, és te döntesz a folytatásról.

Egyszerűen csak használd rendeltetésszerűen a telefonodat! A garancia természetesen nem vonatkozik olyan újabb hibákra, amiket egy leejtés, ütődés, beázás vagy szakszerűtlen használat okoz. A garancia akkor is érvényét veszti, ha a javításunk után a készüléket máshol is megbontják.

Semmi gond! Miután szóltunk, hogy kész a telefonod, még elég sokáig teljesen ingyen és biztonságban őrizzük neked. Ha 90 nap után sem jössz a készülékért, sajnos kénytelenek lehetünk értékesíteni vagy feldolgozni, hogy a javítás költségét fedezni tudjuk.

Igen, minden alkatrészre egységesen 1 év garanciát vállalunk. 

A garanciánk mindig arra a konkrét javításra és arra az alkatrészre vonatkozik, amit mi végeztünk, illetve beépítettünk. A készülékben már korábban is meglévő, rejtett vagy következményes hibákért nem tudunk felelősséget vállalni.

A kicserélt, hibás alkatrészek nálunk maradnak. Ennek oka, hogy felelősen kezeljük a veszélyes elektronikai hulladékot, és gondoskodunk a szakszerű újrahasznosításukról vagy megsemmisítésükről. Így ezzel neked már nem kell foglalkoznod.

A legfontosabb, hogy azonnal szólj nekünk! A te elégedettséged a mi sikerünk. Az első lépés mindig az, hogy keresd fel üzletünk, ahol a folyamat történt és mondd el neki a problémádat. Mindent megteszünk, hogy közösen találjunk megoldást.

Ha a fenti kérdések között sem találtad meg a választ a problémádra, vagy egyedi kérdésed van, kérjük, ne habozz kapcsolatba lépni velünk! Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre elérhetőségeinken, vagy látogass el személyesen szegedi üzletünkbe.

Kosár