SzervizFutár:
Elhozzuk, Megjavítjuk, és Visszavisszük Készülékedet Szegeden!

Nincs időd vagy lehetőséged személyesen behozni meghibásodott mobiltelefonodat, tabletedet vagy egyéb okoseszközödet szegedi szervizünkbe? Ne aggódj, a Mobilpont Szeged SzervizFutár szolgáltatása pont Neked lett kitalálva! Kényelmesen, otthonod vagy munkahelyed elhagyása nélkül intézheted készüléked javítását: mi gondoskodunk az elszállításról, a szakszerű javításról, majd a visszajuttatásról is.

A SzervizFutár szolgáltatásunk bemutatása

  • Mi ez és kinek jó?  A SzervizFutár egy prémium kényelmi szolgáltatás, amelynek célja, hogy maximálisan megkönnyítsük számodra a készülékjavítást. Ideális választás, ha elfoglalt napirenddel rendelkezel, nehezen tudsz kimozdulni, vagy egyszerűen csak a legkényelmesebb és időtakarékosabb megoldást keresed. Futárunk a megbeszélt időpontban felveszi nálad a hibás készüléket, és a javítást követően vissza is szállítja azt.

Rendelj Szervizfutárt

1. Rendelés leadás

A lentebb található űrlap pontos kitöltésével leadod a SzervizFutár kérvényt. A kollegák feldolgozzák, majd a kért időpontra és címre kimegy a futár.

2. Csomag átadás

A futár akár a megrendelést követő munkanapon érkezik. Az érkezés pontos időpontjával kapcsolatban telefonon és emailben kap értesítést a megrendelő.  Egy előre kinyomtatott cimkével, majd átveszi az előre becsomagolt készüléket.

Fontos, hogy a készüléket tartozék nélkül küldjék nekünk. Tartozékokra (pl.: tok, töltő, SIM kártya, …stb.) nem tudunk felelősséget vállalni.

3. Bevizsgálás

Másnap megkapjuk a csomagot és a munka részleteinek feldolgozása után nekiállunk a vizsgálatnak. Bármilyen előre egyeztetett probléma esetén a javítást megkezdjük, új problémák esetén pedig felvesszük a kapcsolatot megrendelőnkkel.

Előzetes egyeztetés nélkül nem végzünk el fizetős munkafolyamatot a készüléken!

4. Javítás

Az egyeztetéseket követően a készülék javítása megkezdődik. Amennyiben rendelnünk kell alkatrészt, azt a folyamatot is megkezdjük. Optimális esetben 1-2 munkanap alatt el is készül, és továbbítjuk is csomagolásra a kollegáknak.

Fontos tudni, hogy csak úgy, mint időpontra érkező ügyfeleink, a SzervizFutárral érkező munkákat is prioritással kezeljük. Minden készüléket diagnosztizáljuk a kiküldés előtt és erről dokumentumot is biztosítunk mellé a csomagban.

5. Visszaküldés

A javítást követően vagy az érkezéskor is kapott vagy egy új csomagolásba helyezzük a készüléket, külön figyelmet fordítva rá, hogy út közben ne sérüljön meg. A kiszállítás partnerünk ígérete szerint maximum 1-2 munkanapot vehet igénybe.

6. Fizetés

A fizetést több módon is tudjuk kezelni. Van lehetőség utánvéttel és utalással is rendezni a szerviz költségeket. A SzervizFutár szolgáltatásnak van egy egyszeri 4 990 Ft-os költsége. Amennyiben a bevizsgálást követően a javítást nem kéri az ügyfél, Bevizsgálási díjat kell fizetni, melynek az ára 5 000 Ft.

ÁFA-s számla igényüket kérem előre jelezzék. Utólag nem áll módunkban kiállítani.

  • Milyen készülékekhez? Szinte bármilyen általunk szervizelt készüléktípushoz (mobiltelefon, tablet, okosóra stb.) igénybe veheted SzervizFutár szolgáltatásunkat, legyen az iPhone, Samsung, Xiaomi vagy más márka.
Step 1 of 2
Árajánlat
    Logisztikai partnerünk: GLS General Logistics Systems Hungary.
Hogyan csomagoljam be a készüléket, hogy garantáltan ne sérüljön meg?

A biztonságos szállítás a megfelelő csomagolásnál kezdődik. Kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:

  • Használj egy erős, merev falú dobozt! Ne használj borítékot.

  • Csomagold a készüléket buborékfóliába vagy más, ütéstompító anyagba (pl. vastag textília).

  • Töltsd ki az üres helyet a dobozban, hogy a készülék ne tudjon mozogni szállítás közben.

  • FONTOS: Kérjük, NE küldd el a készülékkel együtt a SIM-kártyádat, memóriakártyádat, a tokot, a töltőt vagy bármilyen más tartozékot, csak magát a javítandó eszközt!

  • Végül alaposan zárd le a dobozt erős ragasztószalaggal.

Megbízható logisztikai partnerünk, a GLS, több ezer csomagot kézbesít naponta. A megfelelő, fent leírt csomagolással a kockázat minimális. Amint a készülék beérkezik hozzánk, onnantól a mi felelősségünk, egészen addig, amíg biztonságban vissza nem kapod.

A folyamat általában rendkívül gyors. A várható menetrend:

  • Beszállítás hozzánk: 1 munkanap

  • Bevizsgálás és árajánlat küldése: 1 munkanap

  • Javítás (az ajánlat elfogadása után): A legtöbb rutinjavítás (akku-, kijelzőcsere) 1-2 munkanap.

  • Visszaszállítás hozzád: 1 munkanap

Összességében a feladástól számítva általában 3-5 munkanapon belül újra a kezedben tarthatod a megjavított készüléket.

Semmi gond, ez a te döntésed! Ha úgy döntesz, nem kéred a javítást, a készüléket javítás nélkül, biztonságban visszaküldjük neked. Ebben az esetben csak az oda-vissza szállítási díjat (4990 Ft) és a bevizsgálási díjat (4990 Ft) kell kifizetned, ami a futárköltséget és az eltöltött munkaidőt fedezi.

Nincsenek rejtett költségek. Az oda-vissza szállítás díja bruttó 4990 Ft.

Miután elfogadtad az árajánlatot és elvégeztük a javítást, két lehetőséged van:

  • futárnak fizetsz készpénzben vagy
  • egy díjbekérőt küldünk neked e-mailben. A végösszeget kényelmesen, banki átutalással kifizeted. A csomagot a fizetés beérkezése után indítjuk vissza hozzád.

Nem találod, amit keresel?

Kosár