SzervizFutár:
Elhozzuk, Megjavítjuk, és Visszavisszük Készülékedet Szegeden!

Nincs időd vagy lehetőséged személyesen behozni meghibásodott mobiltelefonodat, tabletedet vagy egyéb okoseszközödet szegedi szervizünkbe? Ne aggódj, a Mobilpont Szeged SzervizFutár szolgáltatása pont Neked lett kitalálva! Kényelmesen, otthonod vagy munkahelyed elhagyása nélkül intézheted készüléked javítását: mi gondoskodunk az elszállításról, a szakszerű javításról, majd a visszajuttatásról is.

A SzervizFutár szolgáltatásunk bemutatása

  • Mi ez és kinek jó?  A SzervizFutár egy prémium kényelmi szolgáltatás, amelynek célja, hogy maximálisan megkönnyítsük számodra a készülékjavítást. Ideális választás, ha elfoglalt napirenddel rendelkezel, nehezen tudsz kimozdulni, vagy egyszerűen csak a legkényelmesebb és időtakarékosabb megoldást keresed. Futárunk a megbeszélt időpontban felveszi nálad a hibás készüléket, és a javítást követően vissza is szállítja azt.

Rendelj Szervizfutárt

1. Rendelés leadás

A lentebb található űrlap pontos kitöltésével leadod a SzervizFutár kérvényt. A kollegák feldolgozzák, majd a kért időpontra és címre kimegy a futár.

2. Csomag átadás

A futár akár a megrendelést követő munkanapon érkezik. Az érkezés pontos időpontjával kapcsolatban telefonon és emailben kap értesítést a megrendelő.  Egy előre kinyomtatott cimkével, majd átveszi az előre becsomagolt készüléket.

Fontos, hogy a készüléket tartozék nélkül küldjék nekünk. Tartozékokra (pl.: tok, töltő, SIM kártya, …stb.) nem tudunk felelősséget vállalni.

3. Bevizsgálás

Másnap megkapjuk a csomagot és a munka részleteinek feldolgozása után nekiállunk a vizsgálatnak. Bármilyen előre egyeztetett probléma esetén a javítást megkezdjük, új problémák esetén pedig felvesszük a kapcsolatot megrendelőnkkel.

Előzetes egyeztetés nélkül nem végzünk el fizetős munkafolyamatot a készüléken!

4. Javítás

Az egyeztetéseket követően a készülék javítása megkezdődik. Amennyiben rendelnünk kell alkatrészt, azt a folyamatot is megkezdjük. Optimális esetben 1-2 munkanap alatt el is készül, és továbbítjuk is csomagolásra a kollegáknak.

Fontos tudni, hogy csak úgy, mint időpontra érkező ügyfeleink, a SzervizFutárral érkező munkákat is prioritással kezeljük. Minden készüléket diagnosztizáljuk a kiküldés előtt és erről dokumentumot is biztosítunk mellé a csomagban.

5. Visszaküldés

A javítást követően vagy az érkezéskor is kapott vagy egy új csomagolásba helyezzük a készüléket, külön figyelmet fordítva rá, hogy út közben ne sérüljön meg. A kiszállítás partnerünk ígérete szerint maximum 1-2 munkanapot vehet igénybe.

6. Fizetés

A fizetést több módon is tudjuk kezelni. Van lehetőség utánvéttel és utalással is rendezni a szerviz költségeket. A SzervizFutár szolgáltatásnak van egy egyszeri 4 990 Ft-os költsége. Amennyiben a bevizsgálást követően a javítást nem kéri az ügyfél, Bevizsgálási díjat kell fizetni, melynek az ára 5 000 Ft.

ÁFA-s számla igényüket kérem előre jelezzék. Utólag nem áll módunkban kiállítani.

  • Milyen készülékekhez? Szinte bármilyen általunk szervizelt készüléktípushoz (mobiltelefon, tablet, okosóra stb.) igénybe veheted SzervizFutár szolgáltatásunkat, legyen az iPhone, Samsung, Xiaomi vagy más márka.
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Step 1 of 2
Árajánlat
    Logisztikai partnerünk: GLS General Logistics Systems Hungary.
Hogyan csomagoljam be a készüléket, hogy garantáltan ne sérüljön meg?

A biztonságos szállítás a megfelelő csomagolásnál kezdődik. Kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:

  • Használj egy erős, merev falú dobozt! Ne használj borítékot.

  • Csomagold a készüléket buborékfóliába vagy más, ütéstompító anyagba (pl. vastag textília).

  • Töltsd ki az üres helyet a dobozban, hogy a készülék ne tudjon mozogni szállítás közben.

  • FONTOS: Kérjük, NE küldd el a készülékkel együtt a SIM-kártyádat, memóriakártyádat, a tokot, a töltőt vagy bármilyen más tartozékot, csak magát a javítandó eszközt!

  • Végül alaposan zárd le a dobozt erős ragasztószalaggal.

Megbízható logisztikai partnerünk, a GLS, több ezer csomagot kézbesít naponta. A megfelelő, fent leírt csomagolással a kockázat minimális. Amint a készülék beérkezik hozzánk, onnantól a mi felelősségünk, egészen addig, amíg biztonságban vissza nem kapod.

A folyamat általában rendkívül gyors. A várható menetrend:

  • Beszállítás hozzánk: 1 munkanap

  • Bevizsgálás és árajánlat küldése: 1 munkanap

  • Javítás (az ajánlat elfogadása után): A legtöbb rutinjavítás (akku-, kijelzőcsere) 1-2 munkanap.

  • Visszaszállítás hozzád: 1 munkanap

Összességében a feladástól számítva általában 3-5 munkanapon belül újra a kezedben tarthatod a megjavított készüléket.

Semmi gond, ez a te döntésed! Ha úgy döntesz, nem kéred a javítást, a készüléket javítás nélkül, biztonságban visszaküldjük neked. Ebben az esetben csak az oda-vissza szállítási díjat (4990 Ft) és a bevizsgálási díjat (4990 Ft) kell kifizetned, ami a futárköltséget és az eltöltött munkaidőt fedezi.

Nincsenek rejtett költségek. Az oda-vissza szállítás díja bruttó 4990 Ft.

Miután elfogadtad az árajánlatot és elvégeztük a javítást, két lehetőséged van:

  • futárnak fizetsz készpénzben vagy
  • egy díjbekérőt küldünk neked e-mailben. A végösszeget kényelmesen, banki átutalással kifizeted. A csomagot a fizetés beérkezése után indítjuk vissza hozzád.

Nem találod, amit keresel?

Kosár