SzervizFutár:
Elhozzuk, Megjavítjuk, és Visszavisszük Készülékedet Szegeden!
Nincs időd vagy lehetőséged személyesen behozni meghibásodott mobiltelefonodat, tabletedet vagy egyéb okoseszközödet szegedi szervizünkbe? Ne aggódj, a Mobilpont Szeged SzervizFutár szolgáltatása pont Neked lett kitalálva! Kényelmesen, otthonod vagy munkahelyed elhagyása nélkül intézheted készüléked javítását: mi gondoskodunk az elszállításról, a szakszerű javításról, majd a visszajuttatásról is.
A SzervizFutár szolgáltatásunk bemutatása
- Mi ez és kinek jó? A SzervizFutár egy prémium kényelmi szolgáltatás, amelynek célja, hogy maximálisan megkönnyítsük számodra a készülékjavítást. Ideális választás, ha elfoglalt napirenddel rendelkezel, nehezen tudsz kimozdulni, vagy egyszerűen csak a legkényelmesebb és időtakarékosabb megoldást keresed. Futárunk a megbeszélt időpontban felveszi nálad a hibás készüléket, és a javítást követően vissza is szállítja azt.
Rendelj Szervizfutárt
1. Rendelés leadás
A lentebb található űrlap pontos kitöltésével leadod a SzervizFutár kérvényt. A kollegák feldolgozzák, majd a kért időpontra és címre kimegy a futár.
2. Csomag átadás
A futár akár a megrendelést követő munkanapon érkezik. Az érkezés pontos időpontjával kapcsolatban telefonon és emailben kap értesítést a megrendelő. Egy előre kinyomtatott cimkével, majd átveszi az előre becsomagolt készüléket.
Fontos, hogy a készüléket tartozék nélkül küldjék nekünk. Tartozékokra (pl.: tok, töltő, SIM kártya, …stb.) nem tudunk felelősséget vállalni.
3. Bevizsgálás
Másnap megkapjuk a csomagot és a munka részleteinek feldolgozása után nekiállunk a vizsgálatnak. Bármilyen előre egyeztetett probléma esetén a javítást megkezdjük, új problémák esetén pedig felvesszük a kapcsolatot megrendelőnkkel.
Előzetes egyeztetés nélkül nem végzünk el fizetős munkafolyamatot a készüléken!
4. Javítás
Az egyeztetéseket követően a készülék javítása megkezdődik. Amennyiben rendelnünk kell alkatrészt, azt a folyamatot is megkezdjük. Optimális esetben 1-2 munkanap alatt el is készül, és továbbítjuk is csomagolásra a kollegáknak.
Fontos tudni, hogy csak úgy, mint időpontra érkező ügyfeleink, a SzervizFutárral érkező munkákat is prioritással kezeljük. Minden készüléket diagnosztizáljuk a kiküldés előtt és erről dokumentumot is biztosítunk mellé a csomagban.
5. Visszaküldés
A javítást követően vagy az érkezéskor is kapott vagy egy új csomagolásba helyezzük a készüléket, külön figyelmet fordítva rá, hogy út közben ne sérüljön meg. A kiszállítás partnerünk ígérete szerint maximum 1-2 munkanapot vehet igénybe.
6. Fizetés
A fizetést több módon is tudjuk kezelni. Van lehetőség utánvéttel és utalással is rendezni a szerviz költségeket. A SzervizFutár szolgáltatásnak van egy egyszeri 4 990 Ft-os költsége. Amennyiben a bevizsgálást követően a javítást nem kéri az ügyfél, Bevizsgálási díjat kell fizetni, melynek az ára 5 000 Ft.
ÁFA-s számla igényüket kérem előre jelezzék. Utólag nem áll módunkban kiállítani.
- Milyen készülékekhez? Szinte bármilyen általunk szervizelt készüléktípushoz (mobiltelefon, tablet, okosóra stb.) igénybe veheted SzervizFutár szolgáltatásunkat, legyen az iPhone, Samsung, Xiaomi vagy más márka.
- Logisztikai partnerünk: GLS General Logistics Systems Hungary.
KIVÁLÓ 1740 vélemény alapján László Zsuzsanna2025-06-21A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Hosszú évek óta itt vesszük és szervizeltetjük a mobileszközeinket. Mindig korrekt és segítőkész kiszolgálást kaptunk. :) Erno Horvath2025-06-20A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon kedvesek az üzletben dolgozók. Gyorsan és könnyedén megoldották a problémámat, csak ajánlani tudom őket. Mária Anna Szabó2025-06-18A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon kedves, és segítőkész ügyintézés! Gyorsan és egyszerűen intézik a készülék csomag lebonyolítását is. Nem csak elégedett vagyok a hanem mindenkinek ajánlom az ország bármely pontjáról, hogy a Mobilpont szervízét válassza !.👌😊 Aranyi Lajos2025-06-17A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyin kedvesek voltak az üzletben, korrekten és gyorsan segítettek. Eszter Forgó2025-06-13A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon kedves , szolgálatkész kiszolgálás! Köszönöm a kedvességüket! Tímea Havasi2025-06-13A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon gyors és precíz segítség! Kedvesek a szervíz dolgozói. Azonnal megoldották a problémámat. László Udvardi2025-06-13A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Gyors segítség, és profi megoldás volt a problémámra ! Csak ide járok ezentúl ! Gabriella Csajbók2025-06-13A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon elégedett voltam az udvarias, gyors szolgáltatással! Munkájukhoz sok sikert kívánok! Andrea Lele2025-06-12A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon kedves gyors kiszolgálást kaptam. Macimálisan elégedett vagyok! Ajánlom másoknak is az üzletet!
Hogyan csomagoljam be a készüléket, hogy garantáltan ne sérüljön meg?
A biztonságos szállítás a megfelelő csomagolásnál kezdődik. Kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:
Használj egy erős, merev falú dobozt! Ne használj borítékot.
Csomagold a készüléket buborékfóliába vagy más, ütéstompító anyagba (pl. vastag textília).
Töltsd ki az üres helyet a dobozban, hogy a készülék ne tudjon mozogni szállítás közben.
FONTOS: Kérjük, NE küldd el a készülékkel együtt a SIM-kártyádat, memóriakártyádat, a tokot, a töltőt vagy bármilyen más tartozékot, csak magát a javítandó eszközt!
Végül alaposan zárd le a dobozt erős ragasztószalaggal.
Mi a garancia arra, hogy a készülékem nem vész el vagy sérül meg szállítás közben?
Megbízható logisztikai partnerünk, a GLS, több ezer csomagot kézbesít naponta. A megfelelő, fent leírt csomagolással a kockázat minimális. Amint a készülék beérkezik hozzánk, onnantól a mi felelősségünk, egészen addig, amíg biztonságban vissza nem kapod.
Mennyi idő az egész folyamat, amíg visszakapom a megjavított telefonom?
A folyamat általában rendkívül gyors. A várható menetrend:
Beszállítás hozzánk: 1 munkanap
Bevizsgálás és árajánlat küldése: 1 munkanap
Javítás (az ajánlat elfogadása után): A legtöbb rutinjavítás (akku-, kijelzőcsere) 1-2 munkanap.
Visszaszállítás hozzád: 1 munkanap
Összességében a feladástól számítva általában 3-5 munkanapon belül újra a kezedben tarthatod a megjavított készüléket.
Mi történik, ha nem fogadom el a javítási árajánlatot?
Semmi gond, ez a te döntésed! Ha úgy döntesz, nem kéred a javítást, a készüléket javítás nélkül, biztonságban visszaküldjük neked. Ebben az esetben csak az oda-vissza szállítási díjat (4990 Ft) és a bevizsgálási díjat (4990 Ft) kell kifizetned, ami a futárköltséget és az eltöltött munkaidőt fedezi.
Mennyibe kerül a futárszolgáltatás? Vannak rejtett költségek?
Nincsenek rejtett költségek. Az oda-vissza szállítás díja bruttó 4990 Ft.
Hogyan tudok fizetni?
Miután elfogadtad az árajánlatot és elvégeztük a javítást, két lehetőséged van:
- A futárnak fizetsz készpénzben vagy
- egy díjbekérőt küldünk neked e-mailben. A végösszeget kényelmesen, banki átutalással kifizeted. A csomagot a fizetés beérkezése után indítjuk vissza hozzád.