SzervizFutár:
Elhozzuk, Megjavítjuk, és Visszavisszük Készülékedet Szegeden!
Nincs időd vagy lehetőséged személyesen behozni meghibásodott mobiltelefonodat, tabletedet vagy egyéb okoseszközödet szegedi szervizünkbe? Ne aggódj, a Mobilpont Szeged SzervizFutár szolgáltatása pont Neked lett kitalálva! Kényelmesen, otthonod vagy munkahelyed elhagyása nélkül intézheted készüléked javítását: mi gondoskodunk az elszállításról, a szakszerű javításról, majd a visszajuttatásról is.
A SzervizFutár szolgáltatásunk bemutatása
- Mi ez és kinek jó? A SzervizFutár egy prémium kényelmi szolgáltatás, amelynek célja, hogy maximálisan megkönnyítsük számodra a készülékjavítást. Ideális választás, ha elfoglalt napirenddel rendelkezel, nehezen tudsz kimozdulni, vagy egyszerűen csak a legkényelmesebb és időtakarékosabb megoldást keresed. Futárunk a megbeszélt időpontban felveszi nálad a hibás készüléket, és a javítást követően vissza is szállítja azt.
Rendelj Szervizfutárt
1. Rendelés leadás
A lentebb található űrlap pontos kitöltésével leadod a SzervizFutár kérvényt. A kollegák feldolgozzák, majd a kért időpontra és címre kimegy a futár.
2. Csomag átadás
A futár akár a megrendelést követő munkanapon érkezik. Az érkezés pontos időpontjával kapcsolatban telefonon és emailben kap értesítést a megrendelő. Egy előre kinyomtatott cimkével, majd átveszi az előre becsomagolt készüléket.
Fontos, hogy a készüléket tartozék nélkül küldjék nekünk. Tartozékokra (pl.: tok, töltő, SIM kártya, …stb.) nem tudunk felelősséget vállalni.
iPhone javítása esetén
Amennyiben iPhone javíttatásra kerül sor, kérjük, kapcsolja ki az „Ellopott eszköz védelme” funkciót, hogy a szerviz a készüléket a javítást követően megfelelően tesztelni tudja.
Az „Ellopott eszköz védelme” kikapcsolásának lépései a következők:
- Nyissa meg a Beállításokat.
- Face ID-s iPhone-on válassza a „Face ID és jelkód”, főgombos készüléken a „Touch ID és jelkód” menüt, majd adja meg a jelkódját.
- Görgessen le, és koppintson az „Ellopott eszköz védelme” menüpontra.
- Kapcsolja ki a funkciót.
- Ha az „Ellopott eszköz védelme” funkció „Ismerős helyektől távol” vagy „Mindig” módban van beállítva, elindul egy biztonsági késleltetés, amelynek aktiválásához érintse meg a „Biztonsági késleltetés indítása” gombot, majd kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat, például a Face ID vagy Touch ID használatát a hitelesítéshez (ez 1 óra múlva ismételt megerősítést kér).
További információ a témában: Az Ellopott eszköz védelme funkció iPhone-on az Apple hivatalos oldalán
Android (Samsung, Xiaomi, Honor, stb.) javítása esetén
Amennyiben Android készülék javításra kerül, kérjük, hogy ha a készüléken szülői felügyelet van beállítva, azt kapcsolja ki, hogy a szerviz a készüléket a javítást követően megfelelően tudja tesztelni.
A szülői felügyelet kikapcsolásának általános lépései:
- Nyissa meg a Beállítások alkalmazást az Android készüléken.
- Koppintson a „Digitális jóllét és szülői felügyelet” menüpontra (Android 8.1 vagy újabb esetén), vagy keresse meg a „Google” > „Szülői felügyelet” részt.
- Válassza a „Felügyelet leállítása” lehetőséget.
- Igazoljon szülői hozzáféréssel, például adja meg a szülői PIN-kódot vagy Google-fiók adatait.
- Kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat a felügyelet teljes kikapcsolásához.
Ez a folyamat biztosítja, hogy ne legyen korlátozás a készüléken, így a szerviz gond nélkül tudja ellenőrizni és javítani a telefont.
Fontos megjegyezni, hogy a pontos lépések a készülék és az Android verziója szerint eltérhetnek, így ha szükséges, lehetőség van távoli felügyelet leállítására is a Google Family Link weboldalán keresztül.
További információ a Google hivatalos weboldalán: Meglévő Google-fiók felügyelet alá vonása és a felügyelet kezelése
3. Bevizsgálás
Másnap megkapjuk a csomagot és a munka részleteinek feldolgozása után nekiállunk a vizsgálatnak. Bármilyen előre egyeztetett probléma esetén a javítást megkezdjük, új problémák esetén pedig felvesszük a kapcsolatot megrendelőnkkel.
Előzetes egyeztetés nélkül nem végzünk el fizetős munkafolyamatot a készüléken!
4. Javítás
Az egyeztetéseket követően a készülék javítása megkezdődik. Amennyiben rendelnünk kell alkatrészt, azt a folyamatot is megkezdjük. Optimális esetben 1-2 munkanap alatt el is készül, és továbbítjuk is csomagolásra a kollegáknak.
Fontos tudni, hogy csak úgy, mint időpontra érkező ügyfeleink, a SzervizFutárral érkező munkákat is prioritással kezeljük. Minden készüléket diagnosztizáljuk a kiküldés előtt és erről dokumentumot is biztosítunk mellé a csomagban.
5. Visszaküldés
A javítást követően vagy az érkezéskor is kapott vagy egy új csomagolásba helyezzük a készüléket, külön figyelmet fordítva rá, hogy út közben ne sérüljön meg. A kiszállítás partnerünk ígérete szerint maximum 1-2 munkanapot vehet igénybe.
6. Fizetés
A fizetést több módon is tudjuk kezelni. Van lehetőség utánvéttel és utalással is rendezni a szerviz költségeket. A SzervizFutár szolgáltatásnak van egy egyszeri 4 990 Ft-os költsége. Amennyiben a bevizsgálást követően a javítást nem kéri az ügyfél, Bevizsgálási díjat kell fizetni, melynek az ára 5 000 Ft.
ÁFA-s számla igényüket kérem előre jelezzék. Utólag nem áll módunkban kiállítani.
- Milyen készülékekhez? Szinte bármilyen általunk szervizelt készüléktípushoz (mobiltelefon, tablet, okosóra stb.) igénybe veheted SzervizFutár szolgáltatásunkat, legyen az iPhone, Samsung, Xiaomi vagy más márka.
- Logisztikai partnerünk: GLS General Logistics Systems Hungary.
KIVÁLÓ 1906 vélemény alapján Közzétéve itt: Lola CsorbaA Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon segítőkészek! Gyorsak és pontosak.Közzétéve itt: Dávid ApróA Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon megvagyok elégedve a kiszolgálással. Itt vásároltam.Közzétéve itt: Navbir WarsiA Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Best mobile and All gadgets service in Szeged at a very reasonable price..staff is also very kind... must visit for any purchases or serviceKözzétéve itt: Jánosné FarkasA Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Gyors segítséget kaptam !Közzétéve itt: Gabriella GutA Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Rugalmasak, közvetlenek, kedvesek, szakmailag hitelesek! Csak ajánlani tudom Őket!!!!Közzétéve itt: Dejan TodorovicA Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Kedves kiszolgálás, nagyon korrekt csapat! 🙂Közzétéve itt: Zita SzerényiA Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Szuper kedvesek 😊 Nagyon gyors feladás 😊A termèk pontosan olyan mint a képeken volt ,ajándékba raktak nekem fel egy üvegfóliát is 😍Szívből ajánlom Őket ☺️Közzétéve itt: Patrik Nagy AbonyiA Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Kedves kiszolgàlás!Közzétéve itt: Dj TαƙσσσɳყA Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Legjobb választás!Közzétéve itt: Szonja OrdoghA Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon kedvesek, segítőkészek a srácok! Ajánlom mindenkinek.
Hogyan csomagoljam be a készüléket, hogy garantáltan ne sérüljön meg?
A biztonságos szállítás a megfelelő csomagolásnál kezdődik. Kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:
Használj egy erős, merev falú dobozt! Ne használj borítékot.
Csomagold a készüléket buborékfóliába vagy más, ütéstompító anyagba (pl. vastag textília).
Töltsd ki az üres helyet a dobozban, hogy a készülék ne tudjon mozogni szállítás közben.
FONTOS: Kérjük, NE küldd el a készülékkel együtt a SIM-kártyádat, memóriakártyádat, a tokot, a töltőt vagy bármilyen más tartozékot, csak magát a javítandó eszközt!
Végül alaposan zárd le a dobozt erős ragasztószalaggal.
Mi a garancia arra, hogy a készülékem nem vész el vagy sérül meg szállítás közben?
Megbízható logisztikai partnerünk, a GLS, több ezer csomagot kézbesít naponta. A megfelelő, fent leírt csomagolással a kockázat minimális. Amint a készülék beérkezik hozzánk, onnantól a mi felelősségünk, egészen addig, amíg biztonságban vissza nem kapod.
Mennyi idő az egész folyamat, amíg visszakapom a megjavított telefonom?
A folyamat általában rendkívül gyors. A várható menetrend:
Beszállítás hozzánk: 1 munkanap
Bevizsgálás és árajánlat küldése: 1 munkanap
Javítás (az ajánlat elfogadása után): A legtöbb rutinjavítás (akku-, kijelzőcsere) 1-2 munkanap.
Visszaszállítás hozzád: 1 munkanap
Összességében a feladástól számítva általában 3-5 munkanapon belül újra a kezedben tarthatod a megjavított készüléket.
Mi történik, ha nem fogadom el a javítási árajánlatot?
Semmi gond, ez a te döntésed! Ha úgy döntesz, nem kéred a javítást, a készüléket javítás nélkül, biztonságban visszaküldjük neked. Ebben az esetben csak az oda-vissza szállítási díjat (4990 Ft) és a bevizsgálási díjat (4990 Ft) kell kifizetned, ami a futárköltséget és az eltöltött munkaidőt fedezi.
Mennyibe kerül a futárszolgáltatás? Vannak rejtett költségek?
Nincsenek rejtett költségek. Az oda-vissza szállítás díja bruttó 4990 Ft.
Hogyan tudok fizetni?
Miután elfogadtad az árajánlatot és elvégeztük a javítást, két lehetőséged van:
- A futárnak fizetsz készpénzben vagy
- egy díjbekérőt küldünk neked e-mailben. A végösszeget kényelmesen, banki átutalással kifizeted. A csomagot a fizetés beérkezése után indítjuk vissza hozzád.

