Egyedi Szerviz Árajánlat Kérése Készüléked Javítására

Nem Találod a Listában? Kérj Személyre Szabott Javítási Árajánlatot!

Mikor használd ezt az űrlapot:

  • Ez az árajánlatkérő tökéletes választás, ha:
    • A tapasztalt hibajelenség nem szerepel a weboldalunkon részletezett javítások között.
    • Olyan régebbi, ritkább márkájú vagy típusú készüléked van, amelyhez nem találsz konkrét javítási opciót.
    • A probléma komplexnek tűnik, esetleg több alkatrészt is érint, vagy nem vagy biztos a hiba eredetében.
    • Teljesen egyedi elképzelésed van a javítással vagy átalakítással kapcsolatban.

Az árajánlatkérés egyszerű folyamata:

  • Az egyedi szerviz árajánlat kérése nálunk gyerekjáték és rendkívül gyors:
    1. Töltsd ki az alábbi űrlapot! Garantáljuk, hogy nem vesz igénybe többet 1-2 percnél.
    2. Add meg készüléked pontos típusát, és írd le a hibát vagy az igényedet a lehető legrészletesebben. Minél több információt osztasz meg velünk, annál pontosabb előzetes árajánlatot tudunk készíteni.
    3. Küldd el nekünk a kérést! Mi pedig ígérjük, hogy legkésőbb 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.

Milyen információkra van szükségünk?

  • A gyors és pontos árajánlat érdekében kérjük, az űrlapon mindenképpen add meg:
    • A készülék márkáját és pontos modell számát.
    • A tapasztalt hiba minél részletesebb leírását (mikor és hogyan jelentkezik, mióta áll fenn, történt-e valamilyen esemény, ami kiválthatta – pl. leesés, beázás).
    • Az elérhetőségeidet (név, e-mail cím, telefonszám), hogy felvehessük veled a kapcsolatot.

Árajánlat kérő űrlap

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
1. lépés (/2)
pl.: iPhone 13, Galaxy A52s
Szándék

Miért a Mobilpont Szeged?

  • Még ha speciális vagy ritka problémával is fordulsz hozzánk, számíthatsz ránk:
    • Szakértő csapatunk rendelkezik azzal a tapasztalattal és elszántsággal, hogy a nehezebb esetekre is megoldást találjon.
    • Széleskörű alkatrész-beszállítói hálózatunk révén ritkább alkatrészeket is be tudunk szerezni.
    • Minden esetben egyedi, személyre szabott árajánlatot adunk, rejtett költségek nélkül.

Mi történik az elküldés után?

  • Miután elküldted nekünk az egyedi szerviz árajánlatkérésedet, kollégáink legkésőbb 24 munkaórán belül (de gyakran hamarabb) alaposan átnézik azt, és felveszik veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeiden. Tájékoztatni fognak a lehetséges javítási opciókról, a várható költségekről és időtartamról. Fontos, hogy ez az első árajánlat és kapcsolatfelvétel semmilyen kötelezettséggel nem jár részedről.

Megközelítő árajánlatért hívj fel minket!

Kosár