Sok a panasz az iOS 17-re

Az iPhone felhasználók egyre növekvő számban találkoznak problémákkal az iOS 17 frissítés után. Az Apple híres mondata, miszerint “It just works” sajnos ma már csak viccből emlegethető.

Az iOS 17 sajnos a legbugosabb verziók közé tartozik az Apple történetében, ami azért is hihető, mert alig fél éves megjelenése óta már 17.3.1-es verziószámnál tartunk.

Világszerte több mint 1,4 milliárd iPhone felhasználó van, és nagy százalékuk szembesült olyan hibákkal, amelyek megnehezítik mindennapi használatukat.

Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az iPhone 15 széria az eddigi legkevésbé kedvelt széria a felhasználói felmérések alapján, és úgy tűnik, hogy az iOS 17 nagy szerepet játszik ebben.

Számos hiba jelent meg, amelyek közül néhányat az Apple már javított, de mások még mindig fennállnak és megkeserítik hétköznapjainkat.

Néhány példa a leggyakrabban jelentett problémákra:

  • Az AirDrop nem működik iOS 16-os eszközökkel,
  • A kontakt fotók és poszterek nem jelennek meg, ami különösen kínos, mivel ez volt az egyik nagy újítása az iOS 17-nek,
  • Túlzott energiafogyasztás és a gyors merülés,
  • Túlmelegedés,
  • A billentyűzet lefagyása és az alkalmazások gyakori összeomlása,
  • A Face ID nem működik
  • És a legújabb kedvencünk: az Apple Home alkalmazás megnyitása után az egész rendszer lefagy, blokkol és csak szervizeszközzel visszahozható

Bízunk benne, hogy az Apple hamarosan megoldja ezeket a problémákat és az iOS 18-nál nem csak a dizájnnal foglalkoznak majd.

Mindenkinek jó frissítést!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Köszönjük, hogy segíted munkánkat!

Hol hallottál rólunk?