Súgó központ
Álltalános
A Mobilpont egy több, mint 10 éve működő, készülékek értékesítésével, felvásárlásával, tartozékainnak árusításával és javításával foglalkozó cég. Folyamatosan bővülünk és több tízezer elégedett ügyfél tudhatunk magunk mögött.
Igen, büszkén mondhatjuk, hogy több üzletünk is van, többek közt Szegeden és Makón is. Személyesen is ellátogathatsz hozzánk nyitvatartási időben.
Telefonokat, Notebookokat, Tableteket és okos eszközöket értékesítünk sok más mellett. Természetesen rengeteg kiegészítő is található nálunk, tokok, fóliák és fülhallgatók beleértésével. Szervizünk mindezek javításával is foglalkozik, helyi, országosan is nagynak számító alkatrész készletről.
Telefonok mellett sok mást is forgalmazunk. Notebookok, játékkonzolok és okos kiegészítők is megtalálhatóak széles kínálatunkban. Amennyiben valami aktuálisan nincs készletünkön, rendelünk beszállítói hálózatunk segítségével. Így bármilyen eszközre vagy kiegészítőre van szükséged, megoldjuk, hogy hozzád kerüljön!
Szegedi, Somogyi utcai üzletünk minden hétköznap reggel 9 órától este 6 óráig nyitva tart, szombaton pedig reggel 9 órától délután 1 óráig. Másik szegedi üzletünk a Dugonicstéri Lófara mellett található, ez minden hétköznap reggel 9 órától este 5 óráig nyitva tart. Makói üzletünk a Széchenyi téren ugyanígy, hétköznap
Nyitvatartási időben vagyunk elérhetőek telefonon is. Ez H-P: 9-18 és Sz: 9-13. Telefonszámunk: +36 30 779 1516
Amennyiben kifejezetten egyik üzletünk keresed, azok elérhetőségei elérhetőek itt:
Mobilpont Szeged
+36 30 779 1516
Szeged, Somogyi utca 21
H-P: 9-18
Sz: 9-13
Mobilpont Mini
+36 30 072 4775
Szeged, Tisza Lajos körút 75.
H-P: 9-17
Mobilpont Makó
+36 30 208 2089
Makó, Széchenyi tér 7.
H-P: 9-17
Sz: 9-13
Webshop
A termék rendelés folyamata a következő:
- Kiválasztod a terméket a weboldalon
- Hozáadod a kosárhoz
- A kosár oldalon (jobb felül a kis kosár ikon) kiválasztod a kívánt kiszállítási módot
- Amennyiben csomagpontra kéred, a megjelenő "Csomagpont kiválasztása" linkre kattintasz
- A felugró térképen a kereső segítségével bejelölöd a kívánt csomagpontot
- Rákattintasz a "Tovább a pénztárhoz" gombra
- Kitöltöd az adataidat
- Kiválasztod a fizetési módot
- Elfogadod a felhasználási feltételeket
- Rányomsz a "Megrendelés" gombra
- Várod, hogy megérkezzen a csomag 🙂
Szerződött partnereink minden nap dél körül érkeznek hozzánk a feladásra váró csomagokért. Ebből adódóan minden nap a 10 óráig leadott rendelések még aznap feldolgozásra kerülnek.
Partnereink 1 napos átfutási időt ígérnek, így a feladástól számított 1 vagy legfeljebb 2 napon belül várható a csomag megérkezése a kiválasztott módon és helyre.
A pontos érkezésről emailben és telefonon is kap értesítést a Megrendelő.
Természetesen a megrendelt termék és a hozzá tartozó dokumentumok (számla, jótállási jegy, stb.). Ezen felül:
- Új termék esetén a gyári tartozékai
- Használt termék esetén egy doboz, diagnosztikai papírok, töltőkábel és SIM tű.
Minden esetben azt a terméket kapod, amit a megrendelési folyamatban láttál. A képek arról a kifejezett termékről készülnek és azt is küldjük ki. Bármilyen hiba vagy sérülés fel van tüntetve a leírásban és tisztán látható a képeket.
Az okos eszközeink nagy része használt, de jó állapotú, lediagnosztizált. Ugyanúgy 1 év jótállással, mintha újat vennél. Minden esetben azt fogod kapni, amit a képeken is látsz.
Amennyiben a készülékkel kapcsolatban jótállási időn belül, nem felhasználási okokból történő hibát tapasztalsz és a termék sértetlen:
- Vedd fel velünk a kapcsolatot, tájékoztass minket, hátha tudunk segíteni.
- Töltsd ki SzervizFutár űrlapunkat, hogy készüléked könnyen eljuttasd hozzánk bevizsgálásra
- A bevizsgálást követően felvesszük veled a kapcsolatot a tovvábbi teendők miatt.
A Garanciális problémákat mindig előbbre vesszük, hogy minél hamarabb újra használhasd nálunk vásárolt készüléked.
Az elállás csak online rendelés esetén, 14 napon belül lehetséges. Fontos, hogy az elállásban szereplő termék olyan állapotban legyen, mint mikor átvetted. Sértetlen és funkcionálisan hibátlan.
Weboldalunk alján a menüben látható az Elállási nyilatkozat, amelyet kötelező kitölteni.
További információkért vegye fel kapcsolatot kollegáinkkal.
A jótállásba tartozik minden, nem felhasználási vagy szoftveres okból származó probléma orvoslása.
Természetesen. A fóliák árában - legyen az üveg vagy regeneratív hidrogél - benne van a professzionális felhelyezés is.
Az akkumulátor állapota csak Apple készülékek esetén leolvashatü pontosan. Egyéb eszközöknél egy megközelítő értéket tudunk elérni a diagnosztika alatt. Abban az esetben, ha egy akkumulátor állapota nem éri el a 85%-ot, cserélni szoktuk.
Szerviz
Weboldalunk Szerviz menüpontjában tudsz SzervizFutárt kérni az űrlap kitöltésével.
A Futár egy cimkével fog érkezni hozzád. Ez azt jelenti, hogy a feladni való készülékek összekészítése és biztonságos becsomagolása az Ügyfél felelőssége. A pontos érkezésről emailben és telefonon is kap értesítést a Megrendelő.
Csak és kizárólag a készülékre van szükségünk a javításhoz. Kérem ne küldje el a SIM kártyáját, töltőjét, tokját vagy egyéb kiegészítőjét (ez alól kivételt képeznek a laptopok és konzolok, ott szükséges a töltő is). Kérem az egyszerűbb és gyorsabb ügyintézés érdekében egy üzenet formájában írja le nekünk a szükséges feloldó kódokat és röviden a hibát is.
Általában 1-2 munkanapon belül megoldható a probléma - hála óriási alkatrész raktárunknak - , de ha bármilyen késés vagy rendelés szükséges, mindenképp tájékoztatjuk Ügyfelünket.
FONTOS TUDNI, hogy nem javítunk semmit, amit nem egyeztettünk előre. Bármi probléma merül fel, tájékoztatjuk Ügyfelünket a szervizfolyamat előtt.
Beépített alkatrészeinkre 1 év jótállást vállalunk. A készülék saját alkatrészének javítása esetén általában 6 hónap, de esetenként változhat.
Minden esetben tájékoztatjuk ügyfelünk a jótállás időtartamáról.
A jótállás lefed mindent, ami nem felhasználási vagy szoftveres okból történő hibajelenség vagy funkcionális anomália.
Javítunk telefonok mellett notebookokat, játékkonzolokat, hangszórókat, tableteket és egyéb okoseszközöket is.
Ritkán, de előfordul, hogy a futárszolgálatnál logisztikai vagy emberi hiba miatt nem érkezik meg a kijelölt címre.
Ebben az esetben mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot, mi intézzük a többit és garantáljuk, hogy meg lesz oldva a probléma.
KIVÁLÓ 1640 vélemény alapján agnes uhrin2025-04-10A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon kedvesek, segítettek nekem! 🥰 Ajánlom őket maximálisan! Zsuzsanna2025-04-10A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Itt vásároltam a készülékemet mindenben segítettek, profi készséges csapat Andrásné Lepény2025-04-10A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon kedvesek! Segítőkészek! Itt vettem a telefonom! nagyon meg vagyok elégedve! Ágota Kakuja2025-04-10A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Màr nem az első alkalom volt, hogy a Mobilpontban vàsàroltam, fóliàt rakattam, javítàsra hoztam telefont. Mondig nagyon meg voltam elègedve, segítőkész èrtèkesítők, nagy szakértelem, kedvező àr, gyorsaság. Mindenkinek csak ajánlani tudom! Zoltán Mészáros2025-04-10A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Köszönöm a sok segítséget! Krisztina Bagoczky2025-04-09A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Itt csináltattam a telefonom kijelzőjét. Meg vagyok velük elégedve! Segítenek mindig Marta Szalkai2025-04-09A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon kedvesek! Mindig ide járok! Dóra Bitófalvi2025-04-09A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Nagyon gyors, kedves kiszolgálás. Mindenkinek ajánlom! Gergő Pindzsulya2025-04-08A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Legjobb hely Szegeden! 👍📲 berenda sargez2025-04-08A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Great service! Quick, professional.
Csapatunk

Szilvi
Iroda Vezető

Ábel
Boltvezető

Viktor
Technikai Értékesítő

Balázs
Szerviz Vezető

Dani
Szerviz Technikus

Gergő
Marketing Vezető