Rendelj Szervizfutárt
1. Rendelés leadás
A lentebb található űrlap pontos kitöltésével leadod a SzervizFutár kérvényt. A kollegák feldolgozzák, majd a kért időpontra és címre kimegy a futár.
2. Csomag átadás
A futár akár a megrendelést követő munkanapon érkezik. Az érkezés pontos időpontjával kapcsolatban telefonon és emailben kap értesítést a megrendelő. Egy előre kinyomtatott cimkével, majd átveszi az előre becsomagolt készüléket.
Fontos, hogy a készüléket tartozék nélkül küldjék nekünk. Tartozékokra (pl.: tok, töltő, SIM kártya, …stb.) nem tudunk felelősséget vállalni.
3. Bevizsgálás
Másnap megkapjuk a csomagot és a munka részleteinek feldolgozása után nekiállunk a vizsgálatnak. Bármilyen előre egyeztetett probléma esetén a javítást megkezdjük, új problémák esetén pedig felvesszük a kapcsolatot megrendelőnkkel.
Előzetes egyeztetés nélkül nem végzünk el fizetős munkafolyamatot a készüléken!
4. Javítás
Az egyeztetéseket követően a készülék javítása megkezdődik. Amennyiben rendelnünk kell alkatrészt, azt a folyamatot is megkezdjük. Optimális esetben 1-2 munkanap alatt el is készül, és továbbítjuk is csomagolásra a kollegáknak.
Fontos tudni, hogy csak úgy, mint időpontra érkező ügyfeleink, a SzervizFutárral érkező munkákat is prioritással kezeljük. Minden készüléket diagnosztizáljuk a kiküldés előtt és erről dokumentumot is biztosítunk mellé a csomagban.
5. Visszaküldés
A javítást követően vagy az érkezéskor is kapott vagy egy új csomagolásba helyezzük a készüléket, külön figyelmet fordítva rá, hogy út közben ne sérüljön meg. A kiszállítás partnerünk ígérete szerint maximum 1-2 munkanapot vehet igénybe.
6. Fizetés
A fizetést több módon is tudjuk kezelni. Van lehetőség utánvéttel és utalással is rendezni a szerviz költségeket. A SzervizFutár szolgáltatásnak van egy egyszeri 4 990 Ft-os költsége. Amennyiben a bevizsgálást követően a javítást nem kéri az ügyfél, Bevizsgálási díjat kell fizetni, melynek az ára 5 000 Ft.
ÁFA-s számla igényüket kérem előre jelezzék. Utólag nem áll módunkban kiállítani.
- Logisztikai partnerünk: GLS General Logistics Systems Hungary.
Mostantól 1 év garanciával!
Több, mint
sikeres munka
Apple, Samsung, Huawei, Xiaomi készülékek javítása. Gyors és hatékony szervizfutár szolgáltatás. Ügyfélközpontú megoldások

- 1 ÉV GARANCIA
- 10 év tapasztalat
- Helyszíni alkatrész raktár
Cégünk számára fontos, hogy mindenki számára gyors és hatékony megoldást nyújtsunk, hogy az élet ne álljon meg egy elromlott készülék miatt. Kiemelkedő ügyfélvélemények bizonyítják szakértelmünket és elhivatottságunkat. Ismerd meg küldetésünket, és légy te is elégedett ügyfelünk.