0
Kosarad tartalma

Apple szerviz

Mi szorul javításra?

Gyakori kérdések

Moduláris javítás esetén (mikor alkatrészt cserélünk) az adataid biztonságban vannak. Ami a telefonodon rajta volt, az rajta is marad. Amíg az alaplap nem sérült, addig nincs ok az aggodalomra.

A biztonság kedvéért ajánljuk a készülék biztonsági mentését a szervizbe hozatal / feladás előtt, amennyiben engedi az állapota, mert az adatokra nem tudunk garanciát vállalni.

A javítások során jóminőségű ragasztóval dolgozunk és a gyárihoz lehető legközelebb eső állapotba állítjuk vissza a készülékeket. Ennek ellenére, ahogy a gyártók sem, mi sem vállalunk garanciát vízkárra, így nem ajánljuk a készülék vízközelbe vitelét a szervizfolyamatok után.

SzervizFutár szolgáltatásunk országosan házhoz megy és elhozza hibás készüléked, majd a javítás befejeztével ki is szállítja azt. Így otthonod kényelméből is intézheted a javítást, anélkül, hogy le kellene utaznod Szegedre vagy Makóba.

Az oldal aljára görgetve megtalálod részletes árajánlat kérő űrlapunk, amire személyesen írunk választ, hogy bármilyen problémára (a legritkább készülékek esetén is) találjunk megoldást.

Minden készüléket letesztelünk a javítás után. Amennyiben nem kapjuk meg a rendszer használatához szükséged feloldó kódot, nem tudjuk tesztelni, így a ennek teljes folyamata az ügyfélre hárul és a garanciát sem tudjuk teljes mértékben érvényesíteni.

Ez a készüléktől, a problémától, telítettségünktől és készletünk aktuális állapotától függ. Ha szeretnél pontos információt megtudni, nyugodtan keress fel minket telefonon, emailen, élő chaten, facebookon, tiktokon vagy személyesen.

Ha nem találtad meg, amit kerestél,

Kérj Tőlünk Árajánlatot!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
3
Készülék típusa
Készülék márka
Checkboxes

Szervizfutár Szolgáltatásunk

Rendelj futárt hibás készülékedért mindössze 4990 Ft-ért!

Szervizfutár szolgáltatásunk az egész ország területén elérhető, beleértve Budapestet is, és az ár tartalmazza az oda-vissza szállítást.

Miért válaszd a Szervizfutárt?

  • Akár 3-4 munkanapon belül háztól házig visszaküldjük megjavított készüléked.
  • Kényelmes megoldás távol élőknek és azoknak, akik megbízható szervizt keresnek.

Hogyan működik?

  1. Rendelés: A futár a megrendelést követő munkanapon érkezik 8-17 óra között.
  2. Csomagolás: A készüléket megfelelő csomagolásban add át a futárnak.
  3. Bevizsgálás: A feladást követő napon bevizsgáljuk és telefonon értesítünk a pontos javítási költségekről.
  4. Javítás: Ha megfelel az összeg, elvégezzük a javítást.
  5. Számlázás: Díjbekérőt küldünk emailben, és a fizetés után az ÁFA-s számlát is megkapod.
  6. Visszaszállítás: A következő munkanapon futárunk visszaküldi a készüléket.

Logisztikai partnerünk: GLS General Logistics Systems Hungary.

Cégünk számára fontos, hogy mindenki számára gyors és hatékony megoldást nyújtsunk, hogy az élet ne álljon meg egy elromlott készülék miatt. Kiemelkedő ügyfélvélemények bizonyítják szakértelmünket és elhivatottságunkat. Ismerd meg küldetésünket, és légy te is elégedett ügyfelünk.

Szeged legmegbízhatóbb mobil szervize

Mostantól 1 év garanciával!

… profi mobileszköz-szervizként működik, amelynek célja az ügyfelek maximális elégedettsége. Szervizünk modern felszereltséggel és képzett mérnökökkel várja ügyfeleit, rövid határidővel és kiváló minőségű alkatrészekkel dolgozunk.

Köszönjük, hogy segíted munkánkat!

Hol hallottál rólunk?